O naší společnosti

Pěkný-Unimex

Společnost Pěkný-Unimex patří od roku 2007 do skupiny Prymat, která se řadí mezi přední výrobce koření ve středí a východní Evropě. Skupina Prymat se dynamicky stále rozvíjí díky velkým investicím do strojů, nových technologii a infrastruktury, stejně jako efektivním řízením díky systémům SAP a normám IFS a HACCP.

Velmi rychlý dynamický rozvoj zařadil společnost Pěkný-Unimex mezi přední významné představitele kořenářských producentů na českém trhu.

V současné době společnost Pěkný-Unimex nabízí svým zákazníkům pod značkami Avokádo, Kucharek a Nadir široké portfolio potravinářských výrobků – koření a kořenících směsí, marinád, hořčic, křenů, sypkých a tekutých ochucovadel a bujonů,  které jsou určeny jak pro retailový, tak i pro gastronomický a průmyslový potravinářský trh

Společnost Pěkný-Unimex s.r.o. byla založena v roce 1992. V roce 1994 vstoupila na trh se značkou Nadir  a jejím sortimentem jednodruhového koření a směsí. V roce 1998 se společnost Pěkný-Unimex rozrostla o značku Avokádo, která se stala vlajkovou lodí společnosti. Od roku 2001 společnost rozšířila výrobu o podnik v Humpolci, která se specializovala výrobu tekutého koření a marinád. V roce 2002 proběhlo další rozšíření o výrobu ve Veverské Bítýšce. V roce 2007 se stala společnost Pěkný-Unimex součástí skupiny Prymat. Spojení výrobních kapacit, prodejních a marketingových znalosti vedlo k silnějším postavení na trhu.

V roce 2011 se pustila společnost se značkou Avokádo do tiskové kampaně, při které čtenáře seznámili se světem koření a naučili je s kořením správně zacházet.

Na podzim 2011 začali diváci poznávat českou kuchyni s kořením Avokádo a profesionálních kuchařem Jaroslavem Sapíkem a v televizním pořadu Česko na talíři.

V roce 2013 cestovali diváci společně s kořením Avokádo po zemích exotických v pořadu Ženy na cestách. Ve stejném roce se též značka Avokádo stala sponzorem pořadu Kluci v akci. S Filipem Sailerem a Ondřejem Slaninou Avokádo vařilo i v roce 2014. V roce 2013 začal také sponzoring pořadu ČT Vše o vaření. Jednoduchými návody se každý všední den diváci podívali do světa gastronomie.

V průběhu roku 2014 se značky Kucharek a Avokádo  staly sponzorem divácky oblíbeného pořadu Prostřeno, diváci se během pořadu každý den dozvěděli tipy a triky k vaření.

V roce 2015 se společnost Pěkný-Unimex zapojila se značkou Avokádo do online kampaní. V létě byla uspořádána kampaň Los Grileros s velkou grilovací foto soutěží a společně s online magazínem Apetit se podílelo na video kampani Po světě s Avokádem.

.

 

Politika

jakosti

Našim závazkem je dodávat zákazníkům vysoce kvalitní výrobky. Grupa Prymat, jejíž součásti společnost Pěkný-Unimex je, klade velký důraz na vysoké standardy kvality v každém kroku výroby, počínaje samotným výběrem, nákupem vysoce kvalitních výrobků, až po udržení nejvyšších standardů při obchodní spolupráci.

Integrovaný systém řízení je zaveden a dokumentován ve společnosti Prymat v souladu s požadavky normy a standardy, jako je ISO 22000, BRC Global standard pro potraviny, IFS.

Společnost

Pěkný-Unimex

TATO STRÁNKA POUŽÍVÁ SOUBORY Prohlížením této stránky souhlasíte s jejich použitím, dle aktuálního nastavení prohlížeče. Chcete-li získat další informace o používání souborů „cookies” nebo možnosti změny jejich nastavení jdete na OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (odkaz).

Souhlasím